Գլխավոր էջ Մարդիկ ԱՍՈՒՄ են Փաստորեն դուրս գրված գումարները ծախսվում են այսպիսի անմակարդակ հոլովակների վրա

Փաստորեն դուրս գրված գումարները ծախսվում են այսպիսի անմակարդակ հոլովակների վրա

986
0

Ծխելու դեմ պայքարը անհրաժեշտություն է, սակայն այսպե՞ս…
Ուրեմն էս մեր «առողջապահության» և համատեղությամբ ռեյտինգի, PR-ի և մանիպուլացիայի նախարարությունը տարեկան 100.000.000 մլն (չարդարացված ու չհիմնավորված) դրամ է նախատեսել Հայաստանում հակածխախոտային պայքարի քարոզչության համար, որից մոտավորապես 9 մլն դրամ տրվել է մի ընկերության (անունը չեմ նշի), որպեսզի պրոմո հոլովակներ նկարահանեն ու հրապարակեն…

Փաստորեն դուրս գրված գումարները ծախսվում են այ այսպիսի անմակարդակ հոլովակների վրա, որը մեեեեծ ՀՊԱՐՏությամբ նախարարության ասկարիդները հրապարակում են, հետո էլ ջնջում (բայց ես արդեն քաշել եմ) ՝ հասկանալով, որ սա մինիմում էշություն ա…

Հիմա անցնեմ հոլովակի բովանդակությանը՝
նախ սկսեմ նրանից, որ ծխող մարդն էլ է մարդ և կարող է օժտված լինել շատ դրական հատկանիշներով, որոնք առաջնային են մարդկային ու արժեհամակարգային տեսանկյունից (չնայած, որտեղից հասկանան թե ինչ է մարդկայինը) և իրավունք ունի լինել սիրված ու երջանիկ:

Շարունակեմ այն փաստով, որ հոլովակում նշված աղջկա ԿԵՐՊԱՐԸ (ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ՝ կերպարը, ոչ թե անձը) հանուն Lexus-ի և Porsche Cayenne-ի ոչ միայն կհանդուրժեր ծխելը, այլ նաև շատ ու շատ այլ բաներ կհանդուրժեր և մի բան էլ ավել (չշարունակեմ):
Եթե ծխելու դեմ պայքարի մակարդակը սա է, ապա ավելի լավ է, որ թողնեն այլ կառույց տանի այդ պայքարը…

Այս հոլովակով պատասխանատու կառույցը ցույց է տալիս, թե ինչպես է վերաբերվում ծխողներին՝ հրաժարվելով նրանցից, այլ ոչ թե օգնելով նրանց…

Ծխելու դեմ պայքարը անհրաժեշտություն է, սակայն այսպե՞ս… Ուրեմն էս մեր «առողջապահության» և համատեղությամբ ռեյտինգի, PR-ի և մանիպուլացիայի նախարարությունը տարեկան 100.000.000 մլն (չարդարացված ու չհիմնավորված) դրամ է նախատեսել Հայաստանում հակածխախոտային պայքարի քարոզչության համար, որից մոտավորապես 9 մլն Դրամ տրվել է մի ընկերության (անունը չեմ նշի), որպեսզի պրոմո հոլովակներ նկարահանեն ու հրապարակեն…Փաստորեն դուրս գրված գումարները ծախսվում են այ այսպիսի անմակարդակ հոլովակների վրա, որը մեեեեծ ՀՊԱՐՏությամբ նախարարության ասկարիդները հրապարակում են, հետո էլ ջնջում (բայց ես արդեն քաշել եմ) ՝ հասկանալով, որ սա մինիմում էշություն ա…Հիմա անցնեմ հոլովակի բովանդակությանը՝նախ սկսեմ նրանից, որ ծխող մարդն էլ է մարդ և կարող է օժտված լինել շատ դրական հատկանիշներով, որոնք առաջնային են մարդկային ու արժեհամակարգային տեսանկյունից (չնայած, որտեղից հասկանան թե ինչ է մարդկայինը) և իրավունք ունի լինել սիրված ու երջանիկ:Շարունակեմ այն փաստով, որ հոլովակում նշված աղջկա ԿԵՐՊԱՐԸ (ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ՝ կերպարը, ոչ թե անձը) հանուն Lexus-ի և Porsche Cayenne-ի ոչ միայն կհանդուրժեր ծխելը, այլ նաև շատ ու շատ այլ բաներ կհանդուրժեր և մի բան էլ ավել (չշարունակեմ):Եթե ծխելու դեմ պայքարի մակարդակը սա է, ապա ավելի լավ է, որ թողնեն այլ կառույց տանի այդ պայքարը…Այս հոլովակով պատասխանատու կառույցը ցույց է տալիս, թե ինչպես է վերաբերվում ծխողներին՝ հրաժարվելով նրանցից, այլ ոչ թե օգնելով նրանց…

Geplaatst door Gevorg V. Grigoryan op Dinsdag 15 oktober 2019

Գրառումը կարդացեք նաև՝ https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10215754319158796&id=1468117850

ԹՈՂՆԵԼ ՊԱՏԱՍԽԱՆ

Խնդրում ենք մուտքագրել Ձեր մեկնաբանությունը
Խնդրում ենք մուտքագրել ձեր անունը այստեղ